ברוכים הבאים לאתר ברסלב כרמיאל

מדברי רבי נחמן מברסלב:עיקר גדולתו של הקב”ה, שגם הרחוקים ממנו יתברך מאוד מאוד,גם הם יתקרבו לעבודתו. ובזה נתייקר ונתעלה,שמו יתברך למעלה ולמטה.

תפריט האתר

וידאו   הורדות   גלריה   אודות   ראשי

---------האזנה לרדיו ברסלב כרמיאל ----------

פעילות בית המדרש

רבנים המשודרים ברדיו האתר

הרב אליהו גולבסקי

החל ללמוד בישיבת לייקווד שבניו ג’רזי, כשכחברותא שימש לו הרב שר-שלום מרזל (לימים מחותנו), שהחל לקרבו לדרכה הלימודית של ברסלב ולספריהם של רבי נחמן ותלמידו רבי נתן מנמירוב. אז גם התקרב למנהיגם של חסידי ברסלב בארצות הברית הרב צבי אריה רוזנפלד. לימים העיד גודלבסקי, כי “משיבת נפש”, ספרו של רבי אלתר טפליקר, הוא זה שכבש את לבו ושינה את חייו.
בשנת ה’תש”ס, הקים את ארגון “אזמרה” להפצת תורת רבי נחמן מברסלב, במסגרתו הוא מעביר שיעורי התעוררות וחיזוק ברחבי הארץ, לציבורים שונים.

 

ברסלב כרמיאל-הרב אליהו גודלבסקי
ברסלב כרמיאל-הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

נולד וגדל בעיר בני מלאל שבמרוקו. בגיל שלוש עשרה עלה עם משפחתו לישראל והתגורר בפתח תקווה. את שירותו הצבאי עשה כחובש קרבי בחיל האוויר.
למד גם אצל הרבנים משה ובר, לוי יצחק בנדר ושמואל שפירא. בשנת 1985 הקים את מוסדות “חוט של חסד”.
הרב ארוש עוסק בשיעורים לחוזרים בתשובה ובשיחות במקומות שונים בארץ. הוא מכונה בפי תלמידיו “שר החיוך”, עקב מנהגו לשלב הומור בשיעוריו ובפרט להתחיל כמעט כל שיעור בבדיחה.

 

 

הרב ארז דורון

הקים את ארגון “לב הדברים” בשנת 2000 כדי להפיץ את משנת רבי נחמן מברסלב. בראש הארגון עמד הרב ארז משה דורון (עד שנת 2013) ולצידו הרב ישראל אסולין, ערן רז וגידי דבוש. במסגרת הארגון פיתח דורון גישה העוסקת בתמיכה נפשית על פי כתבי רבי נחמן (“סדנת שקוף”), ולפיה בבסיס כל תיקון הנפש עומדות עצותיו המרכזיות של רבי נחמן: התבודדות, שיחה אישית בשפה פשוטה בין האדם לבוראו ושיחת נפש כנה עם חבר טוב.
במהלך שנת 2013, פרש הרב דורון מ”לב הדברים”. בשנת 2014 הוא הקים את ארגון “אור פנימי ברסלב”, העוסק בהפצת ספריו ושיעוריו.

ברסלב כרמיאל-הרב ארז משה דורון
ברסלב כרמיאל-הרב מאיר שלמה

הרב מאיר שלמה זצ"ל

נולד וגדל בפתח תקווה. הצטיין בעתודה האקדמית, והמשיך את לימודיו בטכניון בחיפה.

עם הזמן, התקרב לחסידות ברסלב, והחל לשקוד על תורתו של מייסדה רבי נחמן מברלסב.
לאחר נישואיו עבר לגור בבני ברק, שם למד ב”כולל ברסלב למצטיינים” בראשות הרב נתן צבי קניג, שאף רכש לו הערכה רבה ומיוחדת. לאחר מספר שנים ביקש ממנו הרב קניג למסור שיעורים לציבור ברחב, ומאז החל למסור שיעורים ושיחות חיזוק ברחבי הארץ.
הרב נפטר לאחר מחלה קשה בגיל 61 הותיר אחריו דור ישרים מבורך בניו הרבנים ממשיכים את דרכו במסירת שיעורים ןקירוב נפשות ישראל הקימו את ארגון המאיר לארץ להמשיך את מפעלי חייו של הרב ולהוציא לאור את הכתבים שהותיר בסיון תשע”ה ראה אור ספרו “הסוד שבך”.

מקום ציון הצדיק

המקום בו טמון רבי נחמן, נמצא בעיר אומן שבאוקראינה. ניתן לנווט בתצוגת הרחוב,באמצעות החיצים וכו..

Copyright since © 2006   ברוכים הבאים לאתר ברסלב כרמיאל-גלריה | אתר הבית והרדיו | Breslev carmiel website

מדיניות פרטיות